marc by marc jacobs :)

hej bloggen just nu sitter jag och tittar på tv och är jätte sugen på att gå ut och shoppa men är sjuk så tacka gud för online shopping och det är precis det mitt inlägg ska handla om. :) Jag tänkte visa mitt hemliga tips för en bra outfit jag tycker att accessoarerna är det som gör klädstilen helt amazing :) och marc by marc jacobs väskorna är ju helt asfina riktigt fina man kan köpa marc by marc jacobs väskor smycken och tröjor,blusar koftor på http://www.wakakuu.com/se/designers/marc-by-marc-jacobs.html dem har halva priset på en jätte fin blus och en stor stickad tröja som passar till shorts jeans :) åhhh vad glad jag blir ni borde också gå in på hemsidan och titta. förlåt att detta inlägg blir utan bilder men därför kan ni gå in och titta på hemsidan. ps min dator krånglar :) puss bloggen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback